עו"ד כנרת בראשי: "במצב כזה, אני אצא להפגין נגד נתניהו"

    אייל ראובן No Comments on עו"ד כנרת בראשי: "במצב כזה, אני אצא להפגין נגד נתניהו"

    עו"ד כנרת בראשי לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע" על משפט נתניהו: "הכתב אישום הזה הוא לא משפטי, הוא נועד לבצע הפיכה פוליטית. הם לא חושבים שהוא יורשע בסוף, הם הצליחו להוריד אותו מהשלטון לשנה וחצי" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    12:04
    14.05.24
    נתי קאליש No Comments on "נבצר": הראשון לציון לא ישתתף ביום שכולו תורה – זו הסיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הדרמה שהתחוללה השבוע במשפט נתניהו, עו"ד כנרת בראשי, שעוקבת אחרי המשפט, שוחחה עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע".

    עו"ד כנרת בראשי: "לשופטים אין סמכות לזרוק את הפרקליטות. הם צריכים לשמוע את כל הצדדים עד הסוף. באמצע, יש בקשות להפסיק את המשפט מטעם הגנה מן הצדק, לא אישרו את זה".

    "יש בעיה בתיק הזה. לא שמענו על אדם שקיבל סיקור פחות שלילי, ופתחו לו תיק על זה. יושבת תובעת בתיק הזה (4000), דנה נויפלד, שהיא נמצאת בניגוד עניינים. בעלה מייצג חברה מתחרה של בזק" טענה בראשי.

    "בפרקליטות אין אנשים חכמים גדולים, הכתב אישום הזה הוא לא משפטי, הוא נועד לבצע הפיכה פוליטית. הם לא חושבים שהוא יורשע בסוף, הם הצליחו להוריד אותו מהשלטון לשנה וחצי".

    "הפרקליטות והמשטרה מדליפים חומרים לעיתונאים. התובעת יהודית תירוש ישבה שלחה לעדים שאלות בהודעות".

    "אני חושבת שהתיק הזה פוקח עיניים לאנשים. הם רואים את התקשורת באור אחר. זה ייקח עוד הרבה זמן וזה עולה לנו הרבה כסף, אבל זה שווה את זה שבסוף יראו את האמת".

    "אם נתניהו לא יקים גוף בודק חיצוני לפרקליטות, ויעשה את השינויים במערכת המשפט, אני אצא להפגין נגדו. אנשים יצאו להצביע על זה. מערכת המשפט היא חשובה, אבל צריך לקחת לה את הסמכויות הלא חוקיות שלה".

    האזינו:



    0 תגובות